20100829

we only part to meet again

A late post due to upload failure by the camera owner but no worries since this happened August 22, which was Keith's Despedida Party at Intosan. It's like a farewell party for someone who's going far away for quite some time. In his case, he's going to South Korea to study and work there. 

We've known each other for so long since elementary to high school. It's only natural we bring back old memories and finally bid adieu. Pictures from that day supplied by Jobz.

Our attempt to make a pyramid while on the pool.

We were unsuccessful, so we made a circle instead. haha

the only boy in the red shirt in this bunch, is whom we gave our hugs to. 

All smiles and fun coz that's how we wanted him to remember us by. 

He recently noted in his Facebook that he has arrived in South Korea safely. It's very good to hear that. Now if he can only supply pictures. haha

34 ₪ ΓΈ lll ·o.:

JoewardM said...

ang saya naman neto! :]

J. said...

awesome:)

nice : ) said...

wow! i love these photos!

i guess you really did have a lot of fun! wee~! :D

Fourth Daughter said...

thanks for visiting! Looks like you have lots of fun!
http://stylewilderness.blogspot.com

raeny said...

I miss going to the pool!

...or any body of water large enough for me to swim around in really. :)

Courtney Erin said...

Cool photos - they make me wish I had a pool party to go to!

xoxo ~ Courtney
http://sartorialsidelines.blogspot.com

Boonie S said...

Fun post. Your first photo’s great.

Have a nice day, Boonie

Becca said...

Looks so fun. I love your synchronized swimming shots.

Lena said...

Sweet photos for sweet memories!

Have fun girl!

Lena

styleloverlena.blogspot.com

Gizelle Faye | Vanilla Ice Cream said...

hey ching! so this is how intosan looks like..hehe. haven't been there yet.

hmmmm, about the bag..meream of bored and crafty already confirmed that she'll be getting the bag. i have other stuff to sell though so definitely check out my blog when you have time. :D

♥ vanilla ice cream ♥

un petit lapin said...

Awww looks like you guys had so much fun! The "pyramid" was pretty impressive ha.

genial said...

nice vacation :)

BARESTUDY (Janelle) said...

haha, you occupied almost the whole pool..

http://barestudy.blogspot.com

devilishlypleasurable said...

looks like great fun!

MARISA said...

this looks so fun!

Ashley said...

love ur blog!! following you!! follow me back!

ASH! Xoxo

My Face Hunter | BlogLovin

Ruby And Siel said...

Saying goodbye is allways hard but a great party helps a lot ^^
It look like so much fun!

Alice said...

nice pics :)

Tugba said...

Lovely pics :) I wanna have nice weather tooo :(

http://tugbaseckin.blogspot.com/

erin :) said...

I hope your friend is doing well! I was just in South Korea so that's kinda cool! Looks like you had an awesome day. :)

theFlickrite.com by lancelonie said...

Happy moments you wanna always keep!
Thank GOD for photos! :)

Ingat!

Ruta, Look Ugly in a Photograph said...

Awesome photos. Looks like you're having such fun.

Taryn said...

thanks for the sweet comments :)
looks like such a fun time!

Flashes of Style said...

looks like such fun! <3

stella said...

ching! dli pud ka mu ad2 south korea to study? :)

Keepitrockkinn said...

Aww. It's always sad when friends start to leave. Lots of my friends have already left for college so I know how you feel.

It looks like you had a fabtrab time though ! That's the best way to go out - with all your friends.

-Jill

frockitout.blogspot.com

Lola Finn said...

Thank you very much for visitig my blog :)

I like yours! I like the photos very much !

Love Lola

pancakeSTACKER said...

Thanks for your sweet comment on my blog! Are you Filipino?? I'm half! I'd love to visit the Philippines again one day :) Hope you will stop by my blog again sometime soon!

www.pancakestacker.blogspot.com

dianaurora said...

waww, look like you had so much fun! great photos!!! ;)

dianaurora.blogspot.com

Krystal said...

these are so fun!

Pop Champagne said...

haha love the pool party. and yeah pyramids never work!

Chic 'n Cheap Living said...

Looks like a good pyramid attempt and the circle looks so cool!

Daiane said...

how cool! i love the first pics and you comments on them =D

it's sad when friends move away, but it's better for them, right?

xoxos http://www.sweetfancytreat.com

TheMadTwins said...

wow, that pool is sooo big O.O

Post a Comment

let your thoughts be written in ink;